Badania i Rozwój

PRECYZJA MARKI DUCRAY podstawą innowacyjności naszych produktów jest naukowa precyzja. Jest to unikatowe podejście o międzynarodowym zasięgu.

W pracach nad formułą nowych produktów korzystamy z opinii najbardziej wpływowych liderów w dziedzinie dermatologii:

  • 17 zatrudnionych na stałe dermatologów
  • 2 ekspertów w zakresie bakteriologii

Wszyscy eksperci są członkami czterech utworzonych do tej pory komisji (trądziku, pielęgnacji włosów, edukacji zdrowotnej, Afryki). Dzielimy się z nimi najnowszymi informacjami naukowymi z całego świata, codziennymi doświadczeniami lekarzy oraz problemami występującymi w dermatologii.

Takie podejście sprzyja innowacyjności: poprzez wymianę doświadczeń, wiedzy, kompetencji oraz dzięki ciekawości, zmysłowi obserwacji i krytycznemu spojrzeniu.

Nasze ostatnie innowacje:

  • 2012 Sensinol - pierwsze skuteczne rozwiązanie w walce z problemem nadwrażliwej skóry i skóry głowy.
  • 2013 Keracnyl PP - zawierający Myrtacine®, pierwszy opatentowany składnik aktywny, który niszczy biofilm bakterii P. acnes, będących główną przyczyną powstawania zmian trądzikowych.
  • 2015 Neoptide MEN - przełom we wczesnym postępowaniu w łysieniu typu męskiego: jedyny produkt działający na trzy czynniki wywołujące wypadanie włosów u mężczyzn.

Ponadto, od 2012 r. marka Ducray promuje innowacje dermatologiczne dzięki nagrodom (Hair Care Awards), przyznawanym podczas Journées Sabouraud, w uznaniu najlepszych klinicznych przypadków w dermatologii włosów i skóry głowy.

Nasze zobowiązania i odpowiedzialność

DUCRAY - MARKA PRZYJAZNA ŚRODOWISKU

Zawsze patrzymy w przyszłość. Jest to szczególnie widoczne w naszym podejściu do kwestii społecznych i środowiska. Poprzez nasze zaangażowanie na rzecz klimatu chronimy środowisko, w którym żyjemy, aby jak najdłużej zachować nasze zdrowie i dobre samopoczucie.

Nasza inicjatywa ma globalny zasięg:

1. DZIAŁANIA NA RZECZ OGRANICZENIA EMISJI CO2 JUŻ NA ETAPIE OPRACOWYWANIA PRODUKTU

Poprzez pionierskie, aktywne podejście do ekoprojektowania jednego z naszych flagowych produktów Nr 1 w Europie*, szamponu Extra-Doux, wyprodukowanego w poszanowaniu środowiska oraz w ekologicznym opakowaniu. Również poprzez 86% biodegradowalnych formuł naszych dermatologicznych szamponów.

2. OGRANICZENIE ZUŻYCIA ENERGII PRZY WYTWARZANIU PRODUKTÓW

100% naszych produktów wytwarzanych jest w zakładach produkcyjnych we Francji, które w 80% wykorzystują odnawialne źródła energii i odzyskują 98% odpadów.

3. INFORMOWANIE KLIENTÓW POPRZEZ OZNAKOWANIE I SYMBOLE EKOLOGICZNE

  • W 2011 roku zgłosiliśmy szampon Extra-Doux do programu oznakowania środowiskowego we Francji. Szampon został poddany testom w ramach forum Grenelle de l'environnement.
  • W 2015 roku szampon Extra-Doux został wybrany do dalszej fazy testów już na poziomie europejskim.

4. SOLIDARNOŚĆ W DZIAŁANIACH NA RZECZ KLIMATU I SPOŁECZEŃSTWA

Od 2012 roku bierzemy udział w projekcie sadzenia drzew akacjowych w Mali, dzięki czemu kompensujemy w 100% emisję gazów cieplarnianych, powstających podczas produkcji szamponu Extra-Doux. Nasze 20-letnie zobowiązanie przynosi również efekty w postaci dodatkowych dochodów dla rolników, paszy dla bydła oraz zwiększenia wydajności upraw.



*IMS Health - Pharmatrend International - rynek apteczny szamponów do włosów normalnych - łącznie 6 krajów europejskich: Francja, Belgia, Niemcy, Włochy, Hiszpania i Austria - MAT grudzień 2015 - pod względem wielkości i wartości.